اضافه کردن عکس پروفایل در وردپرس



افزودن عکس پروفایل به وردپرس ممکن است بارها برای شما اتفاق بیفتد، در پایین هر مقاله، نام، متن و عکسی در مورد نویسنده وجود دارد و در مورد نحوه انجام این کار سوالاتی خواهید داشت، بیایید در مورد مقاله صحبت کنیم. برای افزودن عکس پروفایل یا تغییر گراواتار وردپرس در این مطلب با محمد سلحشوری همراه باشید.

گراواتار چیست؟

گراواتار یکی از وب سایت های مجموعه وردپرس است که پس از ورود و ثبت نام در این سایت می توانید نام، ایمیل شخصی خود را وارد کنید. ایمیل، وب سایت و موارد دیگر از این قبیل، و سپس یک عکس برای این ایمیل که در gravatar.com ثبت نام کرده اید اضافه کنید. آیا شما می خواهید

باید بدانید که سایت گراواتار فیلتر است و باید از فیلتر استفاده کنید

اکنون پس از افزودن موارد فوق می توانید ایمیل خود را در سایتی که از گراواتار پشتیبانی می کند ثبت کنید تا مشخصات کامل خود را با عکس ثبت شده در سایت گراواتار نشان دهید و تمامی بینندگان مشخصات کامل شما را بدانند.

سایت Gravatar متعلق به Automatik است که شرکت مادر وردپرس است

نحوه قرار دادن عکس در پروفایل وردپرس

همانطور که گفتیم برای این کار باید یک حساب کاربری در سایت گراواتار بسازید.ابتدا به سایت gravatar.com رفته و مراحل ثبت نام را طی کنید.به قسمت با لوگوی گراواتار بروید.

اکنون که یک حساب کاربری Gravatar با عکس و برخی اطلاعات خود دارید، اکنون فقط باید آن را در وردپرس و در سایت خود فعال کنید. لازم به ذکر است که این امر به دلیل مشکلات زیرساخت فعلی اینترانت و فیلتر برای نمایش عکس ها و اطلاعات مسیر است. بیایید به آن نگاه کنیم که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

راه اندازی آواتار در وردپرس

پس از ایجاد اکانت Gravatar خود در هر وب سایتی که می تواند از Gravatar استفاده کند، اگر با همان ایمیل ثبت نام کنید، نام شما به همراه عکس، متن و توضیحات به پروفایل کاربری شما اضافه می شود و می توانید در سایت وردپرسی شما استفاده کنید. می توانید از آن در سایت وردپرسی خود استفاده کنید و یکی از موارد را با توجه به نیاز خود از قسمت تنظیمات وردپرس > گفتگو انتخاب کنید.

و اگر سایت شما چندین نویسنده دارد، این گزینه را برای آنها نیز اضافه کنید. حالا سوال اینجاست که چرا در گراواتار ثبت نام کردم پروفایل و عکسم را دادم و مراحل بالا را انجام دادم اما عکس من در وردپرس نمایش داده می شود. غیر ممکن پاسخ به این سوال بسیار ساده است. دلیل این مشکل فیلتر شدن است و بعد از افزودن این گزینه ممکن است حتی سرعت صفحه شما چه در پنل وردپرس و چه در زمان لود شدن صفحه دچار مشکل شود.

برای این کار، توصیه می کنیم از افزونه Avatar WP First Letter استفاده کنید. در این مقاله نحوه کار با این افزونه و شخصی سازی آن را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

افزونه WP Avatar Haty Ilkinji

این افزونه وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا پروفایل خود را به روش های مختلف در پایین مقالات نمایش دهید یکی از این گزینه ها نمایش آواتار بر اساس نام یا نام کاربری خود به صورت مخفف است. به عنوان مثال، نام MOOSIO5nd. . بر روی آواتار MD نمایش داده می شود و پس زمینه رنگی را با توجه به رنگ بندی تنظیم شده در پروفایل اضافه می کند و ویژگی های دیگری را برای کاربر ایجاد می کند و می توانید عکس کاربر را آپلود کنید و حتی آن را ویرایش کنید. .

افزونه WP First Letter Avatar را نصب و پیکربندی کنید

پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید آن را در قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس خود سفارشی کنید.

پس از ورود به صفحه افزونه، می توانید تنظیمات را با توجه به نیاز شخصی خود تغییر دهید.

شاخص کاراکتر که به طور پیش‌فرض روی 0 تنظیم شده است، تعیین می‌کند که چند قسمت از نام نمایه پیدا و نمایش داده شود.

فرمت پیش فرض فایل PNG است که به شما و کاربر اجازه می دهد آواتار را در PNG یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که فرمت PNG نسبت به فرمت های دیگر از کیفیت خوبی برخوردار است.

می توانید با تغییر نام فایل تصویری و آواتار را نامگذاری کنید و با استفاده از آن نام آن را در بین فایل های تصویری تشخیص دهید و با حالت پیش فرض می توانید فایل ها و تصاویر بدون نام را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما این است که آبجکت پیش فرض افزونه را بسازید

این صفحه به شما کمک می کند روشی را که می خواهید عکس نمایه خود را در آن ذخیره کنید انتخاب و مشخص کنید.

در صورت فعال شدن این گزینه عکسی که در سایت گراواتار قرار داده اید نمایش داده می شود اما اگر همانطور که گفتیم این گزینه را بدون علامت بگذارید نام کاربری به صورت مخفف ظاهر می شود.

مراجعه به منبع: https://blogten.ir/profile-pic-worfdpress/


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 28 تير 1402 ] [ 11:26 ] [ yavar62 ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]